14 July 2012

Insta Life

 One month in pics

 Relaxation 
 Outfit of the day

 Outfit of the day
 My favorite


 Tired after a long day
 Outfit of the day
 My new perfect studded denim jacket
 Outfit of the day - Shopping
 New H&M bling
 Searching for the perfect pair of nude pumps
 Inner child
 Strawberry mousse
 Still searching...

 What should I wear?
  What should I wear?

 My new jewel
 Outfit of the day - Shopping
 Dripping gold
 What should I wear?
 Trying on the perfect gown @ Maria Lucia Hohan Showroom
 At the pool
 Details - Outfit of the day

 Neon Obsession
 What should I wear?
 Outfit of the day
 What should I wear?
















 Outfit of the day





Follow me @mysilkfairytale

28 comments:

Anonymous said...

Gold starfish - chic! Sunny weekends to you!







http://designer2078.blogspot.com/

Dana said...

O deschidere mai ampla a vietii tale de zi cu zi :).....you look lovely, apropo de unde cumperi breezer, eu sunt din Galati si nu am gasit nicaieri.....

Alina said...

Multumesc, Dana!:) De la Carrefour, Mega Image, aici se gasesc cam peste tot...

ZADIN said...

Mi-au plăcut toate imaginile postate. Super!

www.zadinblog.com

Anonymous said...

You look great tanned!

Despina T. said...

wow so many great pics!love your outfits and your shoes,great details pics too.

Irina said...

Buna Alina, am si eu o curiozitate :D, cum te mentii asa supla, care este meniul tau zilnic?

Anonymous said...

Esti superba!! Imi poti spune,te rog,de unde ti-ai cumparat ojele? sunt deosebite. Nu stiu cum poti tu sa mananci atatea prajiturele si sa arati atat de bine!!Felicitari!

Alina said...

Va multumesc din suflet, fetelor! Chiar ma simt flatata! Insa felicitarile nu le merit, chiar deloc. Am avut noroc cu o mostenire genetica ft buna, de aceea imi permit sa mananc orice...Ojele (banuiesc ca te referi la cele neon) sunt de la Orly:)

Ana Iunker said...

Buna, Alina! Iti urmaresc blogul cu drag de cand m.am inscris pe DivaHair (aprox un an) si vin cu o intrebare: care este locatia atelierului MLH la care ai fost si daca ai cumva la cunostinta existenta mai multor ateliere. In alta ordine de idei, preturile din magazin cam pe unde erau, pentru ca cele de pe site (~500€) imi cam depasesc bugetul. Te pup si iti doresc o vara frumoasa. Multumesc anticipat

Alina said...

Buna, Ana! Ma bucur foarte mult sa aud asta si chiar inseamna mult pentru mine! Exista doar un showroom MLH in Bucuresti situat in zona Eroilor-Cotroceni. Mai exact, pe strada Carol Davila nr.21. Daca vrei sa il vizitezi, trebuie sa faci o programare in prealabil la nr.0723.269.200. Legat de preturi... in general, depinde de model, daca este o rochie de cocktail, de zi sau de seara. Din ce am vazut eu, preturile rochiilor de seara sunt intre 2000-3000+ lei. Sper ca ti-am fost de ajutor! Iti doresc o zi frumoasa si o vara minunata! Te pup

Ana Iunker said...

Multumesc din inima pentru ajutor! Mai ales ca nu stiam de programari. In sfarsit o sa ajung sa probez o minunatie de rochie :d cea neagra probata de tine arata demential, ai achizitionat.o? Inca o data, multumesc mult de tot! Pupici

Alina said...

N-ai pentru ce, cu multa placere! Da, pe aceea am ales-o, insa va fi rosie.Nu este inca a mea, pentru ca dureaza aproximativ o luna si jumatate-doua pana este gata, din pacate:( Daca ai nevoie de o rochie pt un eveniment anume, neaparat sa tii cont de asta!Te pup

Skinny said...

Lovely!! Love that floral skirt and ZARA black sandals

Unknown said...

Ce tari sunt pozele. Imi plac foarte mult.

Te pupic si un weekend cat mai frumos!

Nicole

www.nicoleta.me

Unknown said...

felicitari pentru noul bronz! imi plac genul acesta de postari...

xoxo
Mady

thegirlfromthemirror.blogspot.com

Alina said...

Multumesc mult! Ma bucur sa aud asta!

~Jeimy~ said...

oooh love the pics i need to find you on insta gram xoxo!!!

Unknown said...

Ha! Superbe pozele, ma bucur ca am ocazia sa iti spun din nou!
Te invidiez pentru macarons acelea <3 la noi nu ai de unde cumpara din pacate :(
kiss kiss,
The Indie Chase Blog

Emanuel I. said...

You have a very stylish/fashionable life...
:P

Iunker Ana said...

Da, o sa fiu nasica la toamna, m.am gandit si eu la intervalul de timp. Sa o porti sanatoasaa! Si sa faci poze sa vada si admiratoarele. :* Alina va avea cea mai tare rochie rosieee!

JustPatience said...

Great photos. love all your Outfits. Have a great weekend.

www.justpatience.com

Alina said...

@Ana: Ah, ce tare! Sper sa-ti gasesti rochia perfecta si sa fii cea mai frumoasa nasica! Da, voi face poze, cu siguranta!Multumesc mult inca o data!:*

Daniella said...

Loving these photos honey! :)

Take care, Daniella xox

Charlotte said...

lovely pictures, your studded jacket is awesome! ♥

Selvaggia Capizzi said...

Tired and so beautiful! I love these pics!

Don't Call Me Fashion Blogger
Bloglovin'
Facebook

Call me M said...

Amazing photos! I saw most of them on your Facebook page, but I love to see them all gathered! You're so stylish and chic! Love your style!

Life's a shoe said...

such fabulous fashion filled photos! love them all!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...