27 November 2012

H&M Spring 2013 in the H&M Showroom




Hi, guys! 
As I’ve already told you, on Friday I attended the Press Preview of H&M’s 
Spring 2013 Collection. It was as amazing as I expected since I’ve already seen the Lookbook online. H&M is becoming better and better by every season, for sure! 
The design, the fabrics, the accessories, the details were at their best! 
All I can say is that I can’t wait to see it in stores! 
I hope you’ll enjoy this post just as much as I do! 
Have a wonderful day! 
Kisses

Follow me on Facebook and Bloglovin
Instagram @mysilkfairytale


Ok, trebuie să recunosc...am fost atât de impresionată de această colecție încât 
am considerat că merită marcată cu prima mea postare în limba română. 
Faptul că am fost și sunt fană declarată H&M încă de când am învățat de la mama ce măsură port și de la Google Maps unde sunt localizate cele mai apropiate magazine, 
se știe. Știe mama pentru că bugetul ei de cumpărături avea de suferit considerabil atunci când mă scăpa din mână într-un H&M generos de 3 etaje...ah, cum să nu iubești Viena și Florența?!...știe tatăl meu, care în naivitatea lui, încă se întreabă de ce are probleme cu încheieturile. Știe prietenul meu pentru că...ah, numai el știe câte a îndurat! 
Ce să mai încolo și încoace, știe toată lumea! Mai puțin voi! Voi îmi cunoașteți obsesia pentru Zara, în schimb. Și asta pentru că o dată cu intrarea pe piață a gigantului suedez, am impresia că o parte din lucrurile fabuloase pe care noi le vedem în Lookbook-urile fiecărui sezon, sunt sustrase de doamnele chic de la vamă. Altfel, nu-mi explic cum unele piese cheie pe care le văd la bloggerii din afară, nici nu ating rafturile noastre.


Cu toate astea, pot afirma cu mâna pe inimă că ultimele două sezoane, 
respectiv ss’12 și aw’12 mi-au întărit convingerea că am crescut și noi mari și avem voie să ne jucăm cu jucării de +3ani. De la topurile cu peplum, bluzele asimetrice și accesoriile neon, la puloverele supradimensionate, cerceii și colierele statement. De la nuanțele pudrate, la burgundy și galben neon, de la mătase și voal, la neopren și piele, de la ținte la pietre sclipitoare ridiculos de ostentative. Baby, I’m lovin’it!
 Însă colecția de primăvară 2013 este...mind blowing, fără nicio îndoiala. 
Este o evoluție totală! De la designul pieselor, la materiale, atenția sporită pentru detaliile și ornamentele care împodobesc fustele și jachetele, la accesoriile prețioase, dar și la prețul ușor mai ridicat decât cel cu care eram obișnuiți.



Personal, m-am îndrăgostit de jacheta rosie cu canafi și franjuri din simplul motiv 
că este pur și simplu fabuloasă! De fapt, îmi aduce aminte de o jachetă Proenza Schouler de care m-am îndrăgostit acum câțiva ani și pe care regret și în ziua de azi că nu am cumpărat-o. E genul de jachetă care vorbește de la sine, pentru care nu ai nevoie de artificii pentru a o pune în valoare și care poate transforma orice ținută banală într-una super stylish. Am rămas plăcut impresionată și fascinată de ghetele cowboy. 
Deși nu sunt cel mai mare fan al acestui gen de încălțăminte, din simplul motiv că arăt de parcă am încălțat două canoe, de acestea m-am îndrăgostit pe loc. Aș fi putut jura că sunt designer made atunci când am văzut-o pe Diana, showroom manager-ul H&M, purtându-le. Topul asimetric din tricot cu imprimeu military mi-a rămas în minte și nu cred că voi avea liniște până când nu va fi al meu. La fel și eșarfa cu canafi neon și cerceii în formă de scoică și ananas. Nu pot să spun decât că abia aștept să apară în magazine și discutăm mai multe în momentul în care intru în posesia măcar a unei piese!







Official Lookbook


 

 

 

 












My favorite pieces

 79,95 €
 349 €
 99 €

 69,95 €
 59,95 €


Copyright: H&M Hennes & Mauritz

13 comments:

GiuliaC_Sparkly Fashion said...

OMG this collection looks great! That red skirt is amazing *_*
xoxo

http://www.sparklyfashion.com/

Daniella said...

Wow great post my dear, you must of had a great day. I have seen the lookbook before but it's amazing to see these photos of the pieces up close. I can definitely imagine those boots on you sweetie! :)

Take care,
Daniella xox

Butterfly said...

Ce tare e fustita aia cu franjuri...sincer si eu cred ca au inceput sa aduca si la noi lucruri mai ok, initial am fost foarte dezamagita aveam impresia ca ne aduc numai resturile :D

Sandra Bendre said...

Fabuloasa colectia <3 si eu m-am indragostit de jacheta!!!
SandraB.ro

My Fashion Tale said...

Intr-adevar colectia este incredibila...poate cea mai buna colectie H&M de pana acum, insa sunt curioasa daca macar 20% din piese o sa apara si in magazinele de la noi. Ma cam indoiesc :(

Marina said...

wow cat de bine arata colectia !!! <3 superba, te cam lasa fara cuvinte ! :)

Anonymous said...

Hey there! I could have sworn I've been to this site before but after checking through some of the post I realized it's new
to me. Anyhow, I'm definitely delighted I found it and I'll be bookmarking and checking back often!
Also visit my web blog ... how to download movies

MayDay said...

Geaca din piele neagra stantata e preferata mea. :*

agasuitcase said...

Love each piece! What a collection!
Kisses
Aga

Check my new post
www.agasuitcase.com

Julye said...

It looks so nice !!

Wendy said...

Lucky you its look amazing!! And the collection <3

I have a nice giveaway, i hope you will participate :)

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.nl/2012/11/giveaway-sparkles-by-susie.html

Elena said...

Alina, vreau sa te felicit pentru acest post in romana. Este unul atat de complex, informativ si bine scris, ca imi vine sa te rog sa scrii macar o data pe luna astfel de postari! :)
Mult succes!

Alina said...

Ma bucur tare mult ca ti-a placut, Elena!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...